Crysis 3

Patch 1.1 in Arbeit und Data Patch B ist LIVE

Für das erst kürzlich erschienene Crysis 3 gibt es demnächst einen ersten Patch, wie Crytek im offiziellen Forum zum Spiel bekannt gegeben hat. Für die Xbox 360 gibt es noch keinen genauen Termin, allerdings wurde…

Für das erst kürzlich erschienene Crysis 3 gibt es demnächst einen ersten Patch, wie Crytek im offiziellen Forum zum Spiel bekannt gegeben hat. Für die Xbox 360 gibt es noch keinen genauen Termin, allerdings wurde bereits eine Liste mit allen Verbesserungen veröffentlicht. Neben dieser Verbesserung gibt es außerdem einen Data Patch B für den Mehrspielermodus, der bereits erhältlich ist und im Hintergrund heruntergeladen wird, wenn ihr den Multiplayer betretet.

Patch 1.1

  • Fix for users getting stuck in the Pinger
  • Fix for Flashbang/Smoke grenade reactions not displaying in Kill Cam
  • Fix for crosshair becoming invisible after certain actions
  • Fixes for squads joining and disconnecting from servers
  • Fix for players being unable to fire or reload occasionally
  • Fix for users occasionally being able to hear VTOL damage siren constantly
  • Weapons retrieved from the ground now have the correct attachments
  • Fix for players getting stuck if ripping HMG off VTOL during destruction
  • Fix for being unable to detonate C4 after host migration on consoles
  • Fix for game not ending correctly if last opponent triggers a host migration
  • Fix for issue where sometimes rip and throw weapons would not deal damage in smoke grenades
  • Fix for relay in CTR becoming stuck if picking up relay during shotgun reload
  • Fix for icons disappearing occasionally in CTR
  • Last Man Standing no longer displayed in Hunter for players that have just died
  • Fixed issue with teams during host migration in Hunter/Assault

Data Patch B:

  • Melee whilst sliding damage reduced to match patch A's melee damage
  • Typhoon mid range damage reduction
  • Bow sensitivity reduced to match Assault Scope values on PS3/X360 as they have similar zoom values. PC remains as before
  • SCAR+Laser long distance effectiveness reduced.
  • Threat Awareness module levelling targets reduced to 3/10 enemy C4's destroyed
  • Potential fix for "Incoming!" Skill Assessment not levelling up correctly
  • Fix for Social Challenge skill assessments not being tracked correctly
= Partnerlinks

Noch keine Kommentare

Hinterlasse eine Antwort