Auf der Xbox One hat PlayersUnknown’s Battlegrounds ein neues Update erhalten. Es wurden einige Änderungen und Optimierungen vorgenommen. Dazu sollen in Kürze die weiteren Pläne für den Test-Server bekannt gegeben werden.
PlayersUnknown’s Battlegrounds Update 13
PATCH TIMING:
May 2, 1am PDT / May 2, 10am CEST / May 2, 5pm KST
PATCH CONTENT:
These optimization and performance improvements have been proven to be effective on the PUBG test server, so we’re bringing them over to live servers now.
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The free-fall and parachuting process has been optimized, leading to performance improvements during the initial stages of each game.
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World loading has been optimized. “Play-doh” and interior prop pop-in effects have been improved.
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Movement data for nearby but out-of-sight players is now handled in a more efficient manner, resulting in general performance improvements.
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Similarly, when nearby but out-of-sight players equip or unequip items, this process is handled in a more efficient manner. This helps with performance and crashes throughout the game.
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The inventory has been optimized, improving response time when opening it and solving some crashing issues.
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Uninhabited boats and vehicles were causing some performance issues, and we’ve resolved this issue.
KNOWN ISSUE:
After long play sessions (three or more hours) on the standard Xbox One and the Xbox One S, the game sometimes crashes. This has been a problem for some time, and we hope to solve it soon. In the meantime, there’s a simple workaround you can use. Simply restart the app every couple of hours if you plan on playing a longer play session.
TEST SERVER NEWS:
Soon we’ll announce more details about our plans for additional testing on the Xbox Test Server. Stay tuned!
Dann hoffe ich mal das es jetzt so läuft wie auf den Test Servern
Auf den Testservern lief das Spiel auf meiner One X wesentlich besser, als das „normale“ Spiel. Ich hoffe auch, dass die Testserver Version Performance Technisch übernommen wird.
Hab gerade nachgeschaut: Um 10.00 Uhr geht der Patch Online.
auch auf der One S lief der Testserver bis auf wenige kleinere Ausnahmen stabiler. Wenn ich so zurückblicke wird es immer besser.
Es wird sicherlich noch einige Zeit brauchen bis man von einem fehlerfreiem Gameplay sprechen kann, aber ich bin guter Dinge
Die Karte auf den Testservern ist ja auch wesentlich kleiner. Könnte daran liegen, dass die besser läuft.
Ich meine nicht das sie kleiner ist, müssten beide gleich groß sein.
Nehmen wir mal an sie sei kleiner ist sie volle mit Städten,
Hier, beide Karten sind 8×8
https://www.giga.de/spiele/playerunknowns-battlegrounds/tipps/playerunknowns-battlegrounds-maps-groesse-loot-und-infos/
Stimmt, habe ich verwechselt. Die dritte Karte wird nur 4×4
Hab seit Update 7 nicht mehr gespielt, freue mich aber dass sie so eifrig dran sind.
Wird Zeit mal zu schauen ob es nun besser läuft und ich wieder mehr Spaß dran finde.