Surviving the Aftermath: Balancing und Fehlerkorrekturen mit Update 1.6.1

Mit Update 1.6.1 wurde in Surviving the Aftermath am Balancing geschraubt und Fehler korrigiert.

Zum Wochenende hat Iceflake Studios noch ein Update für das sich in der Game Preview befindliche Surviving the Aftermath ausgerollt.

Mit dem 3,52 GB großen Update hat man sich um das Balancing und einige Fehler gekümmert, die seit dem Hostile World Update entstanden sind.

Unter anderem wurde ein Fehler behoben, bei der Orte durch die Kartengenerierung unter Bergen lagen. Weiterhin wurden die Kosten für die Reparatur des Haupttores gesenkt und die Laufgeschwindigkeit von Rat Beetles wurde verlangsamt.

Update 1.6.1 Patch Notes

General

  • Fixed issue in World Map generation that caused locations to be placed under mountains. Due to this, World Map will reset for all old save games.
  • Saving during gate combat now loads the game into identical state, instead of starting the gate combat from the beginning.
  • Trade routes are now limited so that the colony can only have one per society.
    Health bar for enemies is now shown during gate combat.
  • Colonists now stand still instead of running in place if they need to wait for pathfinding to be completed.
  • Carrying a body while the target Burial Pit is destroyed is now handled correctly.
  • You can no longer rename dead colonists. Because that would be rude.
  • Childrens 3D model variations are now selected correctly, instead of falling back to the first one.
  • Fields now show the correct plant type when loading a savegame where the field was mid harvest.
  • “For the Working Man” event no longer gets stuck on it’s last stage.

Balancing

  • Tweaked hostile groups to provide a more consistent gate combat experience throughout the game.
    Attack damage reduced for wildlife and bandits.
  • Reduced Rat Beetle walking speed.
  • Gate repair cost has been reduced.

1 Kommentar Added

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  1. FoXD3vilSwiLd 26940 XP Nasenbohrer Level 3 | 24.04.2020 - 18:20 Uhr

    Ach ich bin immer noch hin und her gerissen, ich hab auch noch so unendlich viel zu Spielen 🤣😅

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