Obsidian Entertainment hat das zuvor bereits angekündigte Update für The Outer Worlds auf allen Plattformen veröffentlicht. Der Download des Updates beträgt auf Xbox One 1,05 GB.
Das Update behebt Spielabstürze in Tartarus, fügt eine Option für eine größere Schriftart hinzu und Begleiterquests können nach einem Fehlschlag wieder durch die Gruppe auf aktiv gesetzt werden.
Update 1.1 Patch Notes
Top Community Requests:
- The game crashing at a specific point when the player has reached Tartarus has been resolved
- Toggle to increase the font size (found in the UI tab under Settings). Increases font for conversation text, cinematic subtitles, bark subtitles, and terminal text.
Audio
- Players will no longer experience muffled sounds when playing on the PlayStation 4
Design:
- The Prismatic Hammer has been rebalanced and no longer incorrectly uses the level multiplier as an exponent instead of a multiplier and will no longer do 10s of thousands of points of damage at a higher level. Now deals the damage it should have been dealing all along
Quests
- Existing Botched companion quests will have their status reset to Active allowing the player to add them to a party when leaving the ship in order to un-botch the quests, unless the death occurred prior to unlocking the companion quest
- Fix for „Radio Free Monarch“ where issues would happen when talking to Nayoka while having SAM in your party
General:
- Foliage on the Xbox One now has parity with the foliage on PlayStation 4
- The achievement/trophy for „It’s Not the Best Choice“ will pop correctly
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Sehr nice ?
schon geladen
Kann man die mini menü schriften jetzt gut lesen ?
Sind merklich größer geworden ja. Spiele es gerade. Macht echt Fun und Grafik gefällt mir echt gut?
„Existing Botched companion quests will have their status reset to Active allowing the player to add them to a party when leaving the ship in order to un-botch the quests, unless the death occurred prior to unlocking the companion quest“
Endlich. Da kann ich ja das Spiel wieder laden und hoffen daß ich in den saves nicht 20 Stunden zurück gehen muß um die Parvati companion quest abschließen.
Oder zumindest das Spiel beenden ohne daß es mir sagt daß 2 companions gestorben sind obwohl die noch ganz lebendig sind.
Klasse! Großartiges Spiel. 😀
Ich warte erstmal bevor ich das Spiel zum 4. Mal durchzocke. Und da ich beim 3. Mal wirklich jeden Stein umgedreht habe brauch ich erstmal ne Pause.