Assassin's Creed: Syndicate

Update 1.2 samt Patchnotes veröffentlicht

Ubisoft hat das Update 1.2 zu Assassin's Creed: Syndicate samt Patchnotes veröffentlicht.

Ab sofort ist das  Assassin's Creed: Syndicate Update 1.2 für Xbox One und PlayStation 4 erhältlich. Folgend gibt es noch die Patchnotes:

Assassin's Creed Syndicate Update
Latest Version: 1.2

Download size: Between 700 to 750 MB (approx)

Stab/Crashs/Perfs

  • Improved performance and stability

Online

  • Fixed an issue where there was no rating for the final mission
  • Fixed an issue where the Trophy/Achievement descriptions were in English when the user put his system language to "French (Canada)"

Audio

  • Fixed an issue where the lip-sync was not synchronized with the cinematics
  • Fixed an issue where the subtitles weren't exactly matching the audio
  • Fixed some issues with some audio missing or being played incorrectly

Vehicles

  • Fixed some collisions issues for carriages and trains
  • Fixed some spawning issues with the vehicles

AI/NPC

  • Fixed some popping issues
  • Improved reactions for the allies
  • Improved reactions for NPC on the ground
  • Improved reactions for NPC on carts and trains
  • Improved navigation for NPC

Game System

  • Fixed some issues with the replay system
  • Fixed some balancing issues
  • Fixed an issue where the gun might be missing in the inventory after acquiring it in the "Whitechapel Conquest" mission
  • Fixed an unlocking issue with the Train Raids
  • Fixed an issue with the "Artisan" Trophy/Achievement

World/3D/Menu/HUD

  • The Time Anomaly icon was increased to have a better visibility on the map
  • Fixed some issues with the messages for the mission in the HUD
  • Fixed some icon issues
  • Fixed some lighting issues
  • Fixed some low resolution and corrupted texture issues
  • Fixed some level of detail issues
  • Fixed issues with props in the world

Fight

  • Fixed some issues during fights with NPCs
  • Fixed issues with counter attacks
  • Fixed some camera issues

Mission

  • Fixed an issue in the Fight Club
  • Fixed an issue where the player could not enter the Time Anomaly mission
  • Fixed some issues with the mission objectives and secondary constraints not updating properly
  • Fixed issues with the fast travel
  • Fixed some issues where the missions could be blocked after some cinematics
  • Fixed some issues with Crawford Starrick in the last mission, "A Night To Remember"

Behavior

  • Fixed some issues with the coerce system
  • Fixed some issues with the cover system
  • Fixed some issues with the parkour and navigation
  • Fixed some animation issues
  • Fixed some camera issues
  • Fixed some issues with the rope launcher
  • Fixed an issue where the player could sometimes fall under the map

5 Kommentare Added

Mitdiskutieren
  1. Profilbild von Dave wave87
    Dave wave87 26. November 2015 um 16:29 Uhr |
    Viele kleine wichtige Verbesserungen, habe es bis jetzt noch nicht angezockt erstmal Tomb Raider und dann Fallout 4 bis dahin gibts wohl das nächste Update^^
  2. Profilbild von fabious2014
    fabious2014 26. November 2015 um 22:18 Uhr |
    Habe diesen Teil noch nicht ausprobiert, was ich schade finde eigentlich, denn ich bin ein großer Fan der AC Reihe, allerdings hat mich das sehr verbugte Unity schon etwas vorsichtiger werden lassen, also warte ich dieses mal auf ein günstiges Angebot
  3. Profilbild von Thorgal
    Thorgal 27. November 2015 um 6:18 Uhr |
    @fabious2014
    Ist ja echt toll das Unity immer noch die Bugs nachgesagt werden, obwohl diese relativ flott beseitigt waren. Ich hatte jedenfalls keine Probleme damit. Bei dem Umfang den das Spiel bot, war das jetzt keine grosse Überraschung und bei vielen anderennoch verbuggter erschienen Titeln wird auch nich so geheult. Zudem gab es eine Entschädigung in form ei es Stoty DLC der gute 15€ wert gewesen wäre. Spiele wie Driveclub waren volle 4 Monate unspielbar und dennoch wurde es hochgejubelt ohne Ende bzw von vielen auch noch verteidigt.
    Vor allen wurde um Unity am meissten von den Leuten darauf rumgeritten, die es garnicht hatten und somit eigentlich nicht beurteilen konnten.

Hinterlasse eine Antwort