Project Winter: Zweites Update erschienen

Übersicht
Image: Other Ocean Interactive

Mit dem zweiten Update für Project Winter gibt es neue Inhalte, die euch sogar in einen Geist verwandeln.

Ein zweites Update für Project Winter ist für diejenigen eingetroffen, denen die Winterwelt zu hart war.

Diese Dinge machen es im Jenseits besser:

Wilder Geist

Als Geist können sich die Spieler an ihren Mördern rächen, indem sie sich in den wilden Geist eines Bären verwandeln!

  • Die Geisterfähigkeit Wild Spirit hält nur für kurze Zeit an.
  • Der wilde Geist hat weniger Gesundheit und Schaden als ein normaler Bär
  • Der wilde Geist kostet 75 Geisterkraft

Der Verbündete

Zudem wurde eine neue Rolle namens „Verbündeter“ hinzugefügt, die dem Spieler Lebenspunktregeneration gewährt, wenn sein Verbündeter in der Nähe ist.

  • Zu Beginn eines Matches erhält der Verbündete den Namen eines anderen Spielers im Match, des verbündeten Spielers.
  • Dieser verbündete Spieler startet das Spiel garantiert im Team der Überlebenden.
  • Wenn sich der Verbündete im Radius seines Verbündeten befindet, erhält er langsam seine Gesundheit zurück.

Seid vorsichtig, wem ihr vertraut! Verräter können sich als Verbündete ausgeben und versuchen, ihren verräterischen Partner zu entlasten, indem sie behaupten, ihr verräterischer Partner sei ihr verbündeter Spieler (und daher unschuldig).

Verräter können auch behaupten, dass ein Spieler, von dem sie wissen, dass er ein Überlebender ist, ihr verbündeter Spieler ist, damit sie das Vertrauen dieses Spielers gewinnen können.

Balancing für Betäubungspistole

  • Die Betäubungspistole wurde gebufft:
  • Der Betäubungseffekt verlangsamt einen Spieler nun um 10% mehr
  • Der Betäubungseffekt reduziert nun den Schaden eines Spielers um 25%.
  • Der Betäubungseffekt ändert nun die Bewegungsrichtung des Spielers
  • Das Betäubungsgewehr braucht jetzt etwas länger zum Zielen

Valentinstag

Wir haben ein Valentinstags-Event mit Herausforderungen und neuen Kosmetika für den Laden am 13. Februar hinzugefügt!

Cupid’s Chaos Patch Notes

NEW FEATURES & GENERAL CHANGES:

  • Wild Spirit: As a ghost, players can take revenge on their killer by transforming into the wild spirit of a bear!
    • Wild Spirit ghost ability lasts for a short time.
    • Wild Spirit has less health and damage than a normal bear
    • Wild Spirit costs 75 Ghost Power
  • Added a new role called „Ally“ that grants health regen to that player if their ally is nearby.
    • At the start of a match, the Ally receives the name of another player in the match, their Allied Player.
    • That Allied Player is guaranteed to have started the match on the survivor team.
    • When the Ally is in their Allied Player’s radius, they slowly regain health.
    • Be careful who you trust! Traitors can claim to be an Ally and try to exonerate their traitor partner by claiming that their traitor partner is their Allied Player (and as a result, is innocent).
    • Traitors can also claim that a player they know to be a Survivor is their Allied Player so they can earn that player’s trust,
  • Tranquilizer gun has been buffed.
    • The tranquilized effect now slows a player 10% more.
    • The tranquilized effect now reduced a player’s damage by 25%
    • The Tranquilized effect now alters a player’s movement direction.
    • The tranquilizer gun now takes slightly longer to aim.

BALANCE CHANGES:

  • Stockpile Objectives have had their requirements for meat and fur slightly reduced.
  • Tripwires can now be placed on Hatches
  • Ejecting Digsite parts now costs 4 Traitor Credits

BUG FIXES:

  • Fixed an issue where the game would crash when players attempted to participate in a snowball fight
  • Fixed an issue where players would sometimes become stuck / rooted in place when participating in their first snowball fight of the day
  • Fixed an issue where some bodies / torsos were missing from the MVP game over screen
  • Fixed an issue where outfit presets were appearing locked for some players
  • Fixed an issue where commendations were appearing incorrectly and in some cases not being captured correctly
  • Fixed an issue where some players would freeze when clicking „Continue“ on the game over screen
  • Fixed a few text justification errors and spelling/grammar mistakes including one in one of our past announcements that may have still been visible to players who hadn’t logged into Project Winter in a while
  • Fixed an issue where some of our translated text was running outside the screen or dedicated text box area or where some text was not translated at all
  • Fixed an issue some players experienced when crafting a Disguise Kit where the resources would be consumed, but the kit would not appear in the player’s inventory
  • Fixed an issue where the Revert option in the Settings menu was not becoming enabled after making changes to settings
  • Fixed an issue where the fringe on the cowboy jacket cosmetic was clipping into the jacket
  • Fixed an issue where some hats or scarves would clip into the recently released animal pajamas
  • Fixed a few environment issues where rocks were not appearing with the correct texture/color on Blackout
  • Fixed an issue on Deep Woods where an invisible wall was present in the Northeast tile
  • Fixed an issue some players were experiencing where if a player used multiple items that usually have an event icon on-screen (e.g. hysteria, solar flare, etc.), the icons would remain on-screen even after the event had concluded

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